Yazar "Eti, Hasan Selçuk" için listeleme
-
Bilgi Yetkinliğinin Lojistik Performans Üzerindeki Etkileri
İşletmeler kendilerine maliyet yükü getirecek nakliye, bilgi teknolojileri gibi faaliyet vehizmetleri, genel olarak kendilerine sunabilecek düzeyde olan başka işletmelerden dış kaynak kullanımı yolu ile satın alıp ... -
Bütünleşik pazarlama iletişimi elemanlarının şarap sektöründe uygulanması
Eti, Hasan Selçuk (Namık Kemal Üniversitesi, 2008)Araştırmanın amacı, tüketicilerin kırmızı ve beyaz şarap ile ilgili tercih ve satın alma davranışlarını belirlemektir. Bu nedenle tüketicilere yönelik, onların şaraba karşı ilgilerini ve şarap konusundaki bilgilerini, şarap ... -
Dijital pazarlama çağında ınstagram fenomenlerinin tüketici satın alma davranışlarına etkisi
Karataş, Merve (Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2021)Teknolojinin gelişmesiyle birlikte internet kullanıcısı sayıları ve bilgi paylaşımları da artmıştır. Pazarlama yöntemleri, gelişen teknoloji sayesinde yeni medya alanında kendini revize etmiştir. Pazarlama dünyasına yeni ... -
Does the Value of Currency Affect the Numbers of International Inbound Tourists to Turkey?
This study examined the effect of the value of the currency on international inbound tourist numbers to Turkey from Germany and Russia, which are the top two tourist generating countries for Turkey. Two different Turkish ... -
Does the Value of Currency Affect the Numbers of International InboundTourists to Turkey?
This study examined the effect of the value of the currency on international inbound tourist numbers toTurkey from Germany and Russia, which are the top two tourist generating countries for Turkey. Two differentTurkish ... -
Kriz dönemlerinde (Covıd-19 pandemisi) değişen satın alma davranışı- fiyat hassasiyeti ve algılanan kalite
Şentürk, Bahar (Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi, 2021)31 Aralık 2019'da Çin'in Hubei eyaletine bağlı Wuhan kentinde ortaya çıkan COVID-19 kısa süre içerisinde tüm dünyayı etkisi altına almıştır. Bunun sonucunda pandeminin ilan edilmesi ile birlikte getirilen kısıtlamalar panik ... -
MOBİL BANKACILIK KULLANIM NİYETİNİN İNCELENMESİ (TEKİRDAĞ NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
Erdoğan, Yekta; Eti, Hasan Selçuk (2021)Teknolojik gelişmeler ve müşteri tercihlerindeki değişikliklerin sonucu olarak artan rekabet, bankaların varlıklarını korumak ve rekabet avantajı elde etmek için yeni stratejiler geliştirmelerine yol açmıştır. Bu durum ... -
Organik gıdaların pazarlanması ve organik gıdalara karşı tüketici tutum ve davranışları analizi
Eti, Hasan Selçuk (Namık Kemal Üniversitesi, 2014)Yapılan bu çalışmada ülkemizde de var olan ve olabilecek organik gıda tüketicilerinin profilini tespit etmek, organik gıda ürünlerine karşı tüketici tutum ve davranışlarına tesir edecek etkenleri ortaya koymak ve tüketicinin ... -
The Relationship Between Women's Self-Confidence, and Conspicuous Consumption Tendency on Social Media
Eti, Hasan Selçuk (2022)This study aims to examine the relationship between women's self-confidence and conspicuous consumption tendency on social media. The research was designed in a relational screening model. The study sample consists of 311 ...